« Home

اعرفكم بنفسي


السلام عليكم
ازيك
بص انا دخلت البروفايل لقيت مدونة جديدة قولت فل ندخل نعلق
الف مبروك المدونة

بالنسبة للبوست هوا السلايد مش شغالة
بس انا متخيلة انك ممكن مثلا تكون حاطط صورك؟؟؟؟

او صور تخص حكاية الادمية

مش عارفة
بس كون انى ابقى اول كومنت فى اول بوست فى المدونة حاجة شجعتنى اعلق
هههههههههههه

تحياتى وبالتوفيق

جاد بجد اوووووووووووى السلايد
و ظريف مووووت
مبروك على البلوج الجديده
:D

السلام عليكم
ايوة كده
المرة دى السلايد ظهرت
طبعا تحفة
ودمها خفيف
وبعدين حد يبقى اسمه حاتم والناس تطفش منه ؟؟؟
ياراااجل
اومال اللى اسمه حدوتة
ينتحر بقى ولاايه

مبروك المدونه
طريقه تعريفك بنفسك
ظريفه وجديده
ان شاء الله تكون مدونه
مميزه
تحياتى وسلامى

فكرتة حلوة موت رائعة

حدوته
وعليكم السلام
ربنا يبارك فيكيمعلش انا اتاخرت ف الرد اصلي مش باعدي هنا كتير وكنت فاكر ان ماحدش برضه هايعدي
انا طبعا شرحت قبل كده ف كومنت عندك انها صور عاديه
احساس جامد انك تكوني الاولى ف كل حاجه صح
مشرفاني دايما

catroz
الله يبارك فيكي
حلو بجد ؟؟؟
ده اقل حاجه عندي
تواضع بقى
متشكر جدا ليكي

حدوته تاني
حاتم؟؟؟
انا كده اشتهرت قوي
طبعا الاسم جذاب وفخم كده
بس طبعا مش هايبقى زي اسمك
ده من غيره الاولاد مش بيعرفوا يناموا

klmat
ربنا يكرمك
عشان ماحدش بس يقول انه مش عارفني
اديني جيبتلكم صوره البطاقه من السجل المدني رأسا
متشكر جدا

عصفور بلا اجنحه
انا متشكر جدا
وبعدين بصراحه اصل عندي صور كتير ومش عارف اعمل بيها ايه
قلت استخدمها قبل ماصلاحيتها تنتهي

مبروك المدونة يا سيدى
والأهلى حديد

ايه الشرح الجميل ده ،، حاجة جميلة والله وطبعا بيب بيب أهلي (زي يوسف ابني ما بيقول)


سلام

شكرا على تقديمك الينا
و تحياتي مشكورين و محبوبين

انا لا احسد انا فقط اهني

voice of love
ربنا يبارك فيكي
وبعدين الاهلي مش حديد بس ده كمان نحاس والمونيوم وزنك وتيتانيوم وكل المعادن الموجوده ف الجدول الدوري
وجدول الكاس كمان
امال ايه
متشكر جدا ليكي

yahia
مع ان عمر ماحد كان بيفهم مني ف الكليه
متشكر جدا ليك ومنتظرين حاجات اجمد من حضرتك
مش اجمد منك حاجات اجمد من الحاجات اللي كانت جامده اصلا
وبيب بيب عشان خاطر يوسف
متشكر جدا

بنوته
ياسلام
ادي الناس اللي ترفع المعنويات صحيح
احنا اللي شاكرين يافندم وبعدين احسدي على راحتك هو اصلا مافيش حاجه اتحسد عليها
ليكون عشان الشغل
ده كان سابقااااااااااااااااااااااااااا
تحياتي

elfekra to7fa mooooooooooooooot ya toma ya sed elreggala
we kol sana wenta tayyeb ramadan karem

سلام عليكم

ولو... بجد مدونة جامدة جامدة جامدة. مش عارفة اتخيل ايه نوع البوست اللي ممكن يضاف بعد كدة فيها بصراحة. بس هي حتى الآن رائعة أوي أوي ماشاء الله

فكرتها بجد حلوة أوي، و أكيد :) عرفتنا احنا بنكلم مين اكتر

إن شاء يكون بلوج متميز دايما

ادعوك لزيارة مدونتي والاطلاع علي قصيدة مبارك يا من ذا الذي في مصر الجديده
شكراا

اكتر حاجه عجبتنى دماغك
بصراحة باين عليها زى الفل

إلى " انت الذى لا تعرفه " امال مين بس اللى هيعرف يا باشمهندس
عجبنى شكل البلوج جدا و عرض الشرائح معبر جدا بس عندي سؤال محيرني
هو انت كنت بتشتغل فى EDC ؟

sa'7so'7te
الله اكرم ولو انها متأخره اكتر من شهر
متشكر جدا ليكي
اني كمان شفت مدونتكم روعه روعه بجد
ودمكم لذيذ بجد
انا سعيد بمعرفتك

wish i were a butterfly
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
انا اولا باشكرك على المجامله اللطيفه
انا كنت متصور ليها ان فيه مواقع بتعمل زي اختبارات وقياسات وكده فكان الغرض منها اني احل فيها الحاجات دي
لكن استقريت النهارده وبالتحديد وانا باكتبلك الكومنت دلوقت انها تكون للتاجات اللي جاوبتها واللي المفروض اجاوبها
ايه رأيك

nourhetler
ان شاء الله ف اقرب وقت عندك وهاسيب كونت على القصيده دي مهما عدى عليها بوستات
متشكر جدا للزياره

nourhetler
ان شاء الله ف اقرب وقت عندك وهاسيب كومنت على القصيده دي مهما عدى عليها بوستات
متشكر جدا للزياره

desert cat
والله ما تغلى عليكي
عايزه كام كيلو
اصل بيقولولي دماغي تخينه بس توزن بلد

volcano
اي حد يعرف
المهم نلاقي حد يعرف ويقولي بدل التوهه اللي انا فيها
انا كنت بأشتغل ف الشركه المنافسه ليها ف مصر
اسمها
Global SantaFe
ولا تحتار ولا حاجه يهمني راحه حضرتك
اللي محيرني انا بقى انت عرفت ال
EDC
منين

تعريف زى الفل يا حاتم
وهوياتك الوم
أحسن ناس يا معلم بس نسيت تقول أنت منين
ودا الأهم
مبروووووووووووووووووووووك ولو أنها جات متأخرة
أرق تحياتي
ريال لف

ههههههههههههههه

ضحكتنى بجد ههههههههههههههه

لا حلوة الفكرة دى ومبروك البلوج الجديد ونفسى اتعلم ازاى العب السدوكو دى بيقولوا عليها جامدة

ربنا يسهل

سلام

سلام عليكم

اهلاوووي ؟؟



اخيييييييييه

دا انتوا مليتو البلد


حلو السلايد جدا
تسلم

حلو السلايد شو ده و الله الفكرة لذيذةاحييك عليه بجد..يلا سلام

Post a Comment