« Home | اعرفكم بنفسي »

لــــو كان ينفع


التاج ده انا اخدته من مدونه اميره البلطجية


بس والله من زمان وانا طلبته منها ف المره الوحيده اللي سيبت عندها كومنت

مش بلطجه يعني
وكل اللي يعدي ياخده معاه
واللي يحب ياخده من غير مايعدي برضه ماشي

المدونه روعه وصاحبتها خرافيه


اللي لسه مازارهاش يبقى خسر كتيييير


***

لو كان بامكاني ان اكون شهراً في السنة الميلاديه ، لكنت..اكتوبر شهر العظماء
*
لو كان بامكاني ان اكون شهراً في السنة الهجريه ، لكنت..رمضان شهر القرآن
*
لو كان بامكاني ان اكون يوماً في الاسبوع لكنت... الاثنين
*
لو كان بامكاني ان اكون وقتاً في اليوم، لكنت ...الوقت بين صلاه الفجر وشروق الشمس
*
لو كان بأمكاني ان اكون كوكباً، لكنت..بلوتو
*
لو كان بامكاني ان اكون مخلوقاً اخراً، لكنت..جبل
*
لوكان بامكاني ان اكون جهة، لكنت ... الشمال الغربي
*
لو كان بامكاني ن اكون شيئاً، لكنت مصباح
*
لو كان بامكاني ان اكون سائلاً، لكنت ..عصير فراوله
*
لو كان بامكاني ان اكون شجرة... لكنت... توته
*
لو كان بامكاني ان اكون طائراً، لكنت ... هدهد
*
لو كان بامكاني ان اكون الة موسيقية....ساكسفون
*
لو كان بامكاني ان اكون نباتاً، لكنت ... دوار الشمس
*
لو كان بامكاني ان اكون طقساً، لكنت ... جو بحر الشمال
*
لو كان بامكاني ان اكون ظاهرة طبيعية، لكنت ..... مد
*
لو كان بامكاني ان اكون ثمرة، لكنت ... فراولايه
*
لو كان بامكاني ان اكون شخصية خرافية، لكنت ....جحا
*
لو كان بامكاني ان اكون صوتا، لكنت... تصادم الامواج
*
لو كان بامكاني ان اكون رنينا، لكنت.... رنين هو فيه اختيارات
*
لو كان بامكاني ان اكون عنصرا، لكنت هيليوم
*
.لو كان بامكاني ان اكون عنصرا في جدول ميندلييف، ماهو الهيليوم ف مندليف وعدده الذري 2 بالاماره
*
لو كان بامكاني ان اكون اغنية، لكنت انا مش عارف اتغير تامر حسني وبعدها سألت نفسي احمد سعد
*
لو كان بامكاني ان اكون مكاناً، لكنت .. مسجد
*
لو كان بامكاني ان اكون مادة دراسيه ، لكنت ... انجليزي
*
لو كان بامكاني ان اكون مادة ، لكنت ... كريم بشرة
*
لو كان بامكاني ان اكون طعما، لكنت ...فواكه استوائيه
*
و كان بامكاني ان اكون رائحة، لكنت رائحة...بنفسج
*
لو كان بامكاني ان اكون كلمة، لكنت كلمة..اطمئنان
*
لو كان بامكاني ان اكون موضوعاً، لكنت .... طرق علاج قهر الذات
**
لو كان بامكاني ان اكون جزءا من الوجه، لكنت البشره
*
لو كان بامكاني ان اكون شكلا هندسيا، لكنت شبه منحرف ههههه
*
لو كان بامكاني ان اكون لوناً، لكنت رصاصي
*
لو كان بامكاني ان اكون رقماً...لكنت تسعه وتسعين
*
لو كان بأمكاني أبقي شخصية كرتونية..لكنت الفيل دامبو - ابو ودان كبيره


**

عجباني الردود قوي

جميل اوى يا بشمهندس

انا كمان كان نفسى ابقى فرولاية

:D

لايق عليه
مش كده ؟؟
ههههههه

عزيزى
انا اول مره آجى هنا بس بجد كل مره بكتشف فيك حاجات جميله قوى
احنا كده هانتخانق على عصير الفراوله:))
بس فى حاجات عايزه شرح جنبها ذى الشمال الغربى ده و99 وايه حكايه البشره معاك ان شاء الله
ما اروع صوت تصادم الأمواج ويوم الآتنين انا اتولد فيه
عجبتنى فكره التاج قوى وعجبنى موت ردك عليه
أحييك ياغالى:)

ولو

و تستمر في مفاجأتنا كل مرة بالأجمل و الأجمل :)

ايه دة بجد؟! تاج فكرته تحفة و الحقيقة اول مرة أشوفه بس رائع جدا، و ردك عليه خلاه أحلى و أحلى

مش عارفة ليه لوهلة حسيت ان انا اللي بتكلم في البوست دة!! بجد كلنا في الآخر شبه بعض في حاجات كتير اوي! أو يمكن انا حسيت بكدة جدا و بس!! مش عارفة

عجبني اوي انك تتمنى تكون مصباح، و ضحكني جدا "جحا" :) . و بالنسبة بأة للوقت.... أنا اتولدت في أكتوبر في الفجر :) ينفع كدة بأة؟!! ههههه

أحييك بجد على الردود الأكتر من رائعة و البوست المميز "كالعادة"

جميله الردود
بس لفت نظرى وجود الفراولة كتير
ما تجيب شوية اصلى بحبها

جميل جدا التاج دة
انا اول مرة اشوف المدونة دى
بس حلوة اوى
و اول مرة اشوف التاج دة
بس لية عاوز تبقى عنصر الهيليوم ؟اشمعنى الهيليوم يعنى؟

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الردود مش قادره أقول كل الى عجبنى فيها لأن فيها كتير خلو
على فكره انا من شهر اكتوبر يالا سبقتك فى دى
اجابات لا تمل وياريت كان يبقى البوست أكبر من كده
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

والله تحفه ردودك
واصلا التاج نفسه فكرته خرافه

جدع يا واد انك اخدته
تسلم ايدك
بس لو بقيت فاكهه استوائيه ابقى اديني حتة مانجه
سلااااااااااااااام

الحمقاء المضلله innominate x
اولا شرفتيني
ثانيا اسمك صعب جدا مع انه جديد
لو الردود عجباكي فانا متاكد ان اجاباتك هاتكون اجمل
تصوري حد باسمك ده هاتبقى اجاباته عامله ازاي
منوره

حدوته Hadota …..
برضه يا باشمهندس؟؟
ماشي
بجد كان نفسك تبقي فراولايه
يبقى احنا قرايب على كده
لايق عليكي طبعا بس متهيألي الكيوي يليق اكتر
ايه الكيوي ده ؟؟ انا سمعت انه نوع فاكهه جديد بس جامد
ههههههههه
طبعا مستني الردود
ف البلوج الجديد او القديم او الخفي
فاهماني طبعا
ف انتظار الردود كلها واكيد هاتبقى جامده

همسات دافئه
وانا اقول البلوج نوره زايد
اصل كل ما حد يعدي لمبه تنور
حتى اخر فاتوره جايه غاليه جدا
مافيش حاجات غامضه ولا حاجه
الشمال الغربي ده مثلا عشان انا باحب الارتفاع فيبقى جهه الشمال اقرب والغربي عشان انا اشول فيبقى الغرب اقرب
التسعه احب رقم لقلبي بس مش باحب حسام حسن فقلت اعند واخليهم تسعتين
البشره دي بقى بالنسبه ليا هي الجمال بمعنى لو حد بشرته صافيه مهما كان لونها يبقى الحد ده بالنسبه ليا ملكه جمال
مستني ردودك ومتأكد انها هاتبقى حلوه فوق الوصف

Wish I were a butterfly
يا عزيزتي ده بس من ذوقك
انا مقتنع بكلامك اشد الاقتناع ان كل البشر فيهم صفات متشابهه بس مش يعرفوها الا لما يقربوا من بعض اكتر بحيث يعرفوا شخصيات بعض اكتر وبعدين دي حاجه اعتز بيها اني ابان انني فيا صفات من شخصيتك الرائعه
وده بجد مش مجامله
انا قلت من زمان ان الناس اللي اعرفهم من العظماء
ماهو مش ينفع اقل من كده وبعدين لو انتي مش من العظماء مواليد شهر 8 هما اللي يبقوا عظماء
ده حتى الاستاذ ميمي الشربيني يزعل!!!
مستني الردود عايزين ننبهر اكتر

Desert cat
شرفتنيني بجد

الفراوله فعلا ماليه البلوج اصل ده الموسم بتاعها
هابعتلك قفصين مش برضه بتتحط ف ققفص ولا القرود بس اللي بتتحط فيها !!

Ronnata
نورتيني لاول مره
اصل انا عامل المدونه invisible
او تبان اوفلاين
التاج ده مش منتشر اصله اتسرب قبل ما الشريط ينزل باسبوع والشريط نفسه مش نزل بعدها
يعني تقدري تعتبريه تاج single
عايز ابقى هيليوم عشان اطير زي البلالين اللي بتتملي بيه
تصوري معايا كده انك بالونه مليانه هيليوم هاتطيري اد ايه
احساس فظيع مش كده !!!

مؤمنه
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
وادي كمان واحده من العظماء
اتولدوا ف شهر عشره الوحوش
ياريتني كنت معاهم
انا اصلا اضفت شويه اسئله بس مش كتير وانتي بقى مطالبه انك تزودي شويه اسئله تدور ف نفس الجو وتجاوبي عليها
اديني دبستك اهو
مستنيين الردود ان شاء الله

الشنكوتي الكبير
ربنا يكرمك يا صاحبي
بس انا معاك ان التاج فعلا فظيع
لا مش يهمك اني طيب احنا شباب مخلّصه
ماتصدقش انا شخصيا لسه مش خلّصت
ايه ده هي المانجه من الفواكه الاستوائيه
ولا حد قالي !!!
مستنيين الردود اوعى تهرب
احنا فاكرين التواريخ

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
خلاص ماشى بس ادينى شويهة وقت
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شوف انا اتفق معاك فى كل اجابات التاج اللذيذ ده
بس اختلف
ولااؤمن
ولا اقر
ولا اسلم
واحتج
واعارض
واشجب
ان يكون شهر اكتوبر شهر العظماء
انا بكره الشهر ده اوى
لانه حصل فى اسوأ حوادث فى حياتى
تحياتى

جبني قوي السلايد شو
مش فاهمة ليه 99
مش عارفة ادخل مدونة ولو
كل ما جي ادخلها الفايرفوكس يديني ارور ويقفل
انت حاطط فيها ايه؟
شكرا لزيارتك مدوني الوليدة

رائع الكلام بس متضايق قوي من كلمة

لو كان بامكاني ان اكون رقماً...لكنت تسعه وتسعين


طيب هوه 99 هيفرق عن المية قوي ياباشمهندس

تحياتي ليك وللتاج الرائع

تحيااااااااااااااااتى

الله .. ايه التاج الكوكو ده

حلو اوى بجد واللى ألفه دماغه عالية جداااااااا

إجاباتك جميلة ما شاء الله .. بس بلاش الفراولة الله يكرمك اصلها غليت اوى ههههههه

حلو اوى التاج ده ياحاتم وجديد انا لو بإمكانى اكون زهرة او رائحة زهرة كنت اختارت الفل عشان بيهدى الاعصاب وبيخللى الواحد فى مود حلو اوى .. وبحب اكون ألة الكمان فيها شجن غريب .. كان التاج يبقى احلى لو كنت قلت السبب لإختياراتك ... بس ده مش يمنع انه حلو اوى واجاباتك حلوة بجد ... تحياتى

جميل قوي البوست ده ودمه خفيف

ل سنه وانت طيب

تحياتي

حلو البلوج ده اوييييي

Post a Comment