« Home | تاج مذكر والجمع تاجات مؤنث سالم » | لــــو كان ينفع » | اعرفكم بنفسي »

بارانويا


:)

و أنا أكتر منك في البارانويا دي

طب المفروض أختار الإجابة الصحيحة من المكتوب و لا أعمل إيه؟؟
:)

تحياتي

عزيزي
صدقني كتبتها من غير ما أخد بالي
أنا مستني من الصبح حد يكتب كومنت عشان أكتب وراه أصل الكومنت الاولاني ده دايما منظور
صحيح يا حاتم هي برانويا دي يعني أيه؟
أنت عارف أنا مش بفهم في الحاجات دي
بس ليه مش لاقيت فيهم انك برجوازي
أي نعم أنا مقرتش كل الصفات لأنه كان هيجيلي حول أكتر من اللي عندي بس لازم أعرفك أني أعرف كلام كبير انا كمان
طبل كمان ليه مش موجود في الصفات دي أني بحبك
مش دي برضه حاجه أنت تفتخر بيها

هرجع اكمل دردشه معاك بس بعد ما خلص شويه شغل أصل الشغل على مكتبي أكوام أكوام

ايوه اه انا فاهم كل حاجه ابوالعربى ابوالفكاكه بس مش هقول قول انت
برنويا وعرفنها
تحياتى

كل دي حاجات
ياااااااا
انا كمان عنيا احولت
زي انسان مقيد

عليك حاجات
غريبة
سلام

بصراحة لم أقرأ البوست جيدا لمني نظرت عليه عامة.. يبدو كلاما رائقا لي لذلك سأعود لقرائته حتما ومؤكد ذلك ولكني الآن في عجل فأحببت فقط دعوتك دعوة خاصة مع باقة فل وياسمين لزيارة مدونتي وترك لمساتك هناك فذلك يشرفني
أنتظر الزيارة والتعليق إن أهجبك شيئ هناك
تحيتي
مدونتي هنا
http://kanyatklam.blogspot.com/

ولو
مش هتاخد التاج ولا اية
تنفع المدونة دي بدل البوست الغريب دة
ولا عايزني اخوتك زي ما عملت مع نرمين
واية الفرح اللي انت عاملة في المدونة دة
ههههههه ومين الراجل اللي بيشخط فجاءة دة
بس حلوة شرين لكن معجبنيش التاني خالد تقريبا
بس حلو شكل الشريط
علي العموم منتظرة
ترد ع التاج ولا لازم اعدي علي كل واحد بنفسي
يلا
سلام

Post a Comment